תוכלו לעשות זאת בעמוד הזמנות שלי שקישור אליו זמין מאיזור הקישורים השימושיים הנמצא בצידו הימני העליון של העמוד:
בעמוד זה תראו היסטוריה של כל ההזמנות שלכם. ברשימה תוכלו לראות את מצב ההזמנה שיעודכן בהתאם להתקדמות הטיפול. פירוט המצבים האפשריים בהמשך.
לחיצה על "פירוט" ברשימה תציג לכם פירוט מלא של המוצרים בהזמנה, תקבולים, מעקב שינויים במצב ההזמנה וכתובת אליה תשלח ההזמנה. שימו לב שגם למוצרים בהזמנה יש שדה המציין את המצב שלהם. מצב הפריטים יכול להיות שונה ממצב הכללי של ההזמנה, לדוגמא, מצב חלק מהפריטים יכול לציין שהם שמורים במלאי ולחלק יצויין שהם הוזמנו מהספק, במקרה כזה מצב הכללי של ההזמנה יצויין כ"הוזמן מהספק".
להלן רשימה של מצבי ההזמנה והפריטים שיכולים להופיע בעמוד ההזמנות שלכם:
- ממתין לבדיקה – זו היא הזמנה חדשה שנרשמה במערכת ועדיין לא טופלה
- שמור במלאי – ההזמנה טופלה וכל המוצרים שלה שמורים במחסן ומחכים לאריזה
- הוזמן מספק – חלק או כל המוצרים שהזמנתם לא נמצאים במלאי החנות והם הוזמנו מהספק
- בוטל – ההזמנה או מוצר בהזמנה בוטל ולא יסופק
- בהכנה - ההזמנה נמצאת בהכנה ותארז למשלוח בקרוב
- נארז - המוצרים נארזו ומחכים להישלח. בשלב זה יש כבר מספר משלוח למעקב
- נשלח – ההזמנה נמסרה לקבלן משלוחים/דואר. מספר המשלוח יופיע בעמוד פירוט ההזמנה
- סופק ללקוח – קיבלנו אישור על כך שהחבילה הגיע אליכם
- ממתין לתשלום – המערכת ממתינה לקבלת התשלום עבור ההזמנה
- התשלום התקבל – קיבלנו את התשלום, אבל עוד לא המשכנו לטפל בהזמנה
- התשלום נדחה – המערכת לא הצליחה לחייב עבור ההזמנה
שימו לב שלפעמים יכול לקחת יום שלם עד שהמספר יופיע באתר הדואר.