נלחמים במשלוחי דואר שחוזרים

חדשות האתר, הכרזות, שינויים וכו'

נלחמים במשלוחי דואר שחוזרים

הודעהעל ידי Alex » ב' ספטמבר 11, 2017 1:08 pm

בזמן האחרון יש יותר מדי מקרים שהמשלוחים שנשלחו בדואר רשום מוחזרים בגלל שהלקוחות לא אספו אותם מהסניף.
הטענה של הלקוחות זה שהם לא קיבלו הודעה מהדואר ולא ידעו שהחבילה בסניף... ובסוף מבקשים ממני לשלוח את החבילה שוב.

תראו...
אני עושה את כל מה שאני יכול לעשות בצד שלי, משתדל להוציא את ההזמנות כמה שיותר מהר וגם מעדכן אתכם בהודעה עם מספר מעקב ואפילו קישור לאתר של הדואר, בו אפשר לראות איפה החבילה נמצאת בכל רגע.

לא ממש ברור לי למה צריך לחכות להודעה מהדואר.
לפני זמן מה בדואר רצה לחסוך כסף (ואולי גם עצים) ועברו למשלוח של ההודעות ב-SMS ולא על הפתקים הלבנים שאולי התרגלתם אליהם.
אבל מה לעשות, זה דואר ישראל ולא הכל עובד אצלם כמו שצריך. לא תמיד יש להם את מספר הטלפון הנכון, לא תמיד המערכות שלהם מעודכנות (או בכלל עובדות). גם הפתקים הלבנים לא תמיד היו מגיעים כמו שצריך, כך שגם לפני המעבר ל-SMS זה לא תמיד עבד...

כדי למזער את התופעה, הוספתי מערכת שעוקבת אחרי האתר של הדואר ושולחת אימייל המודיע שהחבילה הגיע לסניף. עכשיו לא תוכלו להגיד שלא ידעתם!
שימו לב: החבילה תחכה לכם בסניף רק שבוע, כך שגם אם קיבלתם את ההודעה ולא אספתם את החבילה, היא עדיין תוחזר אלי!

רוצה להבהיר לגבי המשלוח הנוסף כשהחבילה מוחזרת. מדיניות האתר היא שלא מרוויחים על המשלוח. במקרה של המשלוח בדואר רשום אתם משלמים בדיוק את אותו המחיר שאני משלם על המשלוח של ההזמנה שלכם. התשלום הוא מראש, כלומר כשאני מוסר את החבילה בסניף התשלום כבר בוצע. לבקש ממני לשלוח את החבילה שחזרה שוב, זה אומר שאני צריך להוציא את הסכום מהכיס ולשלם על המשלוח. העסק לא יכול להתקיים במצב כזה, כך שאני לא מתכוון לממן את המשלוח הנוסף.
יש מקרים חריגים שהדואר מפשל לגמרי וללקוח (וגם לי) לא הייתה שום שליטה על מה שקרה, אז אני שולח על חשבוני ושובר את הראש מול הדואר לקבל החזר, אבל במקרים שאתם מחכים להודעה מהדואר, לא משתמשים במספר למעקב שנשלח אליכם ואחרי חודשיים מבקשים ממני לשלוח את החבילה שוב, אתם אלה שתצטרכו לשלם על המשלוח הנוסף.

ובנושא טיפה אחר, אם כבר אני חופר במערכות של הדואר, אני יכול לאסוף סטטיסטיקה של זמני המשלוח בדואר ישראל!
תמונה

הנתונים כרגע לא ממש נכונים כי להזמנות הישנות השתמשתי בתאריך האריזה של ההזמנה ולא בתאריך המשלוח בפועל ולא תמיד תאריך ההגעה לסניף היה זמין, כך שהשתמשתי בתאריך האיסוף של החבילה במקום, כך שהמספרים כנראה קצת יותר טובים ממה שמופיע בגרף. הנתונים יתעדכנו עם הזמן וישקפו את המצב האמיתי. כרגע אפשר לראות שכ-75% מהחבילות נמסרו תוך 10 ימים, אבל יש גם 2% שלקח להם יותר מחודש...

סטטיסטיקה זו מתווספת לסטטיסטיקה של זמני הכנת ההזמנות באתר, כך שיהיה ברור לכם שאנחנו עושים את מה שאנחנו יכולים כדי שתקבלו את ההזמנות כמה שיותר מהר...
www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
סמל אישי של המשתמש
Alex
מנהל האתר
 
הודעות: 7907
הצטרף: ה' ינואר 28, 2010 8:27 pm

חזור אל הודעות המערכת

Jump box

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: CCBot [Bot]