שאלות ותשובות בנושא: ייצור - משלוח

כל מה שרציתם לדעת על תהליכי ייצור מעגלים מודפסים

שאלות ותשובות בנושא: ייצור - משלוח

הודעהעל ידי Alex » ש' ינואר 10, 2015 10:12 pm

הודעה זו מיועדת להסביר על אפשרויות ומגבלות המשלוח של הזמנות ייצור באתר.

למה יש תשלום כפול עבור המשלוח של הזמנות ייצור?
הזמנות ייצור מיוצרות במפעלים חיצוניים, לרוב בסין, והתוצרים נשלחים לכתובתינו ולא ישירות ללקוחות.
עמוד הזמנות ייצור מאפשר לכם לבחור את שיטת המשלוח מהמפעל למשרדינו ובעמוד עגלת הקניות תוכלו לבחור את שיטת המשלוח ממשרדינו אליכם.
החלטנו לפצל את עלות המשלוח מהעלות הכללית של הייצור כדי לאפשר לכל אחד לבחור את מה שמתאים לו יותר. יש כאלה שיעדיפו לשלם יותר ולקבל את המוצרים כמה שיותר מהר (משלוח אקספרס) ויש כאלה שיעדיפו לצמצם את העלויות עד כמה שאפשר ויבחרו בשיטות משלוח איטיות יותר.

חייבתם אותי על משלוח של 500 גרם (לדוגמה) אבל כשקיבלתי את החבילה המוצרים שקלו רק 400 גרם!
מערכת האתר מנסה להעריך את משקל החבילה שישלח מהמפעל, אבל אף פעם אנו לא יודעים את המשקל המדוייק.
בהזמנת ייצור מעגלים מודפסים לדוגמה, אנחנו יכולים לדעת די במדוייק את משקל המעגלים עצמם, אבל לא נדע את המשקל והמידות של האריזה שהמפעל יחליט לארוז בה את המעגלים. המשקל שאתם משלמים עליו במשלוח מהמפעל אלינו מנסה להתחשב גם במשקל האריזה ובמידות שלה (לחישוב המשקל הנפחי).
לא תמיד יש צורך לשלוח את המוצרים באותה האריזה אליכם, כך שיכול להיות שאתם בודקים את המשקל המוצרים בלבד ולא מתחשבים במשקל האריזה שלא הגיע אליכם.
אנו לא מנסים להרוויח עליכם ע"י העלאת מחירי המשלוח, אלא תמיד מנסים לחשב את עלויות המשלוח כמה שיותר קרובות לעלויות האמיתיות.

האם יש מגבלות כלשהן על שיטות המשלוח?
משלוח בדואר רשום מוגבל עד ל-2 קילוגרם.
המערכת תודיע לכם כשיהיה צורך להחליף את שיטת המשלוח לאקספרס בגלל שדואר רשום לא יכול להכיל את המשקל של המוצרים שאתם מזמינים.

למה מוצגים שני משקלים שונים שלפיהם מחושבת עלות המשלוח?
עלויות המשלוח בדואר רשום נגזרות ממשקל החבילה, כאשר עלויות המשלוח באקספרס נגזרות מהנפח של החבילה או המשקל שלה, הגבוה מביניהם.
משקל לפי הנפח מחושב ככפל של אורך, רוחב וגובה של החבילה המחולקים ב-5000.
ערכי המשקל האמיתי והנפחי שונים מדי פעם אבל לא בצורה משמעותית.

האם המוצרים נשלחים מיד לאחר שהם יצאו מהמפעל?
לא תמיד.
בסין למשל אנו נעזרים בסוכן האוסף את המוצרים מהמפעל ושולח אותם אלינו, כך שלזמן ייצור נוסף גם זמן טיפול של הסוכן.
עד כמה שידוע לנו הסוכן לא שולח את דואר הרשום מיידית, כך שיכולים להתווסף עוד כמה ימים. אם מסתכלים על זמן המשלוח מסין (עד 45 ימי עסקים), כמה ימי עיכוב שיכולים להיגרם ע"י הסוכן כנראה שלא ישפיעו יותר מדי.
מבחינת הסוכן למשלוחים בדואר אקספרס יש עדיפות על פני דואר רשום והם אמורים לצאת לדרך ללא עיכוב נוסף.

האם אתם מאגדים משלוחים כדי לחסוך ובגלל זה נוצר עיכוב?
יכול להיות שיהיו מצבים בהם נאגד כמה הזמנות למשלוח אחד, אבל לא כדי לחסוך.
משלוחים (מהמפעל) בדואר אקספרס ישלחו ללא דיחוי, שילמתם על המשלוח המהיר ואנו נשתדל שתקבלו אותו כמה שיותר מהר.
אם שילמתם על דואר רשום וידוע לנו שבימים הקרובים יסתיים ייצור שצריך להישלח בדואר אקספרס, אז מאוד יכול להיות שנעכב את המשלוח הרשום כדי שהוא יצורף למשלוח האקספרס ויגיע מהר יותר מהמשלוח הרגיל בדואר רשום.
תוספת לעלות של משלוח האקספרס שתהיה בגלל צירוף חבילה נוספת דומה לעלות משלוח בדואר רשום, כך שאנו לא מרוויחים מהצירופים האלא, דווקא אתם אלה שיכולים להרוויח ולקבל את ההזמנה מהר יותר ממה שהיא הייתה אמורה להגיע.
אותו סוכן משמש אותנו להזמנת מוצרים שונים הנמכרים באתר שלרוב נשלחים בדואר אקספרס בגלל הגודל והמשקל, כך שהסיכוי "לתפוס טרמפ" עם החבילה הנשלחת באקספרס אף גדל.
צריך לציין שאנחנו לא מתחייבים שזה מה שיקרה ומאד יכול להיות שההזמנה שלכם תשלח בדואר רשום כמו שבחרתם בעמוד ההזמנה.
www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
סמל אישי של המשתמש
Alex
מנהל האתר
 
הודעות: 730
הצטרף: ה' ינואר 28, 2010 8:27 pm

חזור אל שאלות ותשובות לתהליכי ייצור

Jump box

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: CCBot [Bot]