הסבר על סימני המלאים

FAQ

הסבר על סימני המלאים

הודעהעל ידי Alex » ד' אפריל 14, 2010 9:09 pm

לכל המוצרים בחנות תוכלו לראות את סימון רמת המלאי כדי לתכנן את הקניה בצורה יעילה יותר.
לדוגמא, תוכלו להזמין רכיבים חלופיים הנמצאים במלאי במקום אלה שתכננתם ולא נמצאים במלאי כרגע. כך תוכלו לקצר את זמן ההמתנה למשלוח.

כדי להקל, רמות המלאים מוצגות ב-4 סימנים צבעוניים: ירוק, צהוב, אדום ואדום-שחור.
תמונה - מוצר קיים במלאי
תמונה - מוצר קיים במלאי, אבל המלאי נמוך
תמונה - חסר במלאי, יוזמן מספק
תמונה - חסר במלאי שלנו וגם במלאי הספק

מערכת האתר מחוברת ישירות למערכת המלאי של החנות, כך שחיווי המלאים יראה מצב אמיתי בכל רגע.

ההחלטה על רמת מלאי נמוכה בחנות שונה לכל מוצר ונקבעת מהרבה גורמים כמו עלות המוצר, יכולת שלנו לאחסן את המוצר, קלות השגת המוצר, קצב מכירות ועוד... אם אתם לא מזמינים כמויות גדולות של אותו מוצר, סימון מלאי הנמוך לא אמור להטריד אתכם. לרוב סימון מלאי נמוך נועד לסמן לנו שצריך למלא את המלאי.

זמן אספקת המוצרים תלוי מאוד במלאי של המוצרים שהזמנתם, מלאי של החנות וגם של הספקים שלנו.
כשכל המוצרים שהזמנתם קיימים במלאי החנות, הם ישלחו אליכם תוך מספר ימים בודדים, כך שסיכויים גבוהים שתקבלו את ההזמנה תוך כשבוע.

כשלפחות מוצר אחד לא קיים במלאי ויש צורך להזמין אותו מהספק, ההזמנה שלכם תמתין להגעת כל המוצרים שהזמנתם לפני שתשלח אליכם. מוצרים שקיימים במלאי נשמרים עבורכם בצד עד להגעת שאר המוצרים.
אם אתם רואים שלוקח יותר מדי זמן למוצר להגיע, תוכלו לפנות אלינו ולפצל את ההזמנה כך שמוצרים שקיימים במלאי ישלחו אליכם מיידית ומוצרים שיגיעו מהספק ישלחו כשיגיעו. במקרה כזה תשלמו פעמיים על המשלוח.

כשכל המוצרים שאנחנו מזמינים מהספק קיימים במלאי שלו, יקח כשבועים עד שהמוצרים מגיעים למשרדינו ועוד מספר ימים עד שהם יגיעו אליכם, כלומר זמן משלוח יהיה כשבועיים וחצי - שלושה.
כשמוצרים חסרים במלאי הספק, לספק עצמו יכול לקחת מספר שבועות עד שהוא משיג את המוצרים, עוד כשבועים עד למשרדינו ועוד מספר ימים עד שההזמנה תגיע אליכם, כלומר זה יכול לקחת גם מעל חודש.

בעמוד "הזמנות שלי" תוכלו לראות את מצב ההזמנה. בפירוט ההזמנה תוכלו לראות את המצב העדכני של כל מוצר שהזמנתם, האם הוא שמור במחסן או שהוא הוזמן מהספק. באותו עמוד תוכלו גם לראות היסטוריה של ההזמנה, תאריכים של שינוי מצב ההזמנה, הערות, מספר משלוח וכו'.

בכל מקרה של עיכוב לא צפוי אנו נודיע לכם על כך באי-מייל ונציין זאת בהערות של הזמנה.

אם אתם חושבים שיש עוד מידע שיעזור לכם ליעל את תהליך ההזמנות שלכם, נשמח לשמוע על כך.

קניה מהנה!
www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
סמל אישי של המשתמש
Alex
מנהל האתר
 
הודעות: 7907
הצטרף: ה' ינואר 28, 2010 8:27 pm

חזור אל שאלות ותשובות

Jump box

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: CCBot [Bot]