Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו בישראל.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים רק דרך האתר.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 5 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
כמה מהר? לפי הסטטיסטיקה של 3 חודשים האחרונים, הכוללים גם חגים וחופשים, הזמנות שבוצעו בשעות אלה (יום שלישי בין השעות 23 ל-24) היו מוכנות תוך 8 שעות ו-44 דקות.
פרטים נוספים
ייצור ושירותים
מחלקות מוצרים

שינויים בשיטות המשלוח

2016-07-28 11:51:52
שלום,

שיפור השירות הוא נושא חשוב מבחינתי, כמו גם ייעול העבודה שלי כדי לפנות זמן לדברים נוספים, ביניהם שיפורים חדשים באתר וכו'.
כחלק מהשיפור החלטתי לשנות את ספק שירותי משלוח אקספרס משליחים של דואר ישראל ל-FedEx Express (שירות מהיום למחר).
אחרי שאראה שהמעבר עובד בלי תקלות, אוסיף שירות משלוחים נוסף - מעכשיו לעכשיו שיתבצע ע"י השליחים של Bringoz.

מה זה אומר?
החל מ-01/08 משלוחי אקספרס ישלחו עם פדקס ולא עם השליחים של הדואר.
למרות שהשירות שלהם נקרא "מהיום למחר", עדיין יכולים להיווצר מצבים שהשליחים לא יגיעו אליכם למחורת האיסוף. מבחינתי רמת השירות נשארת כמו שהיא היתה עם השליחים של הדואר: 1-3 ימי עסקים.
בשונה משליחים של הדואר, פדקס לא מחלקים את החבילות בימי שישי.

שירות של Bringoz בא לענות על הצרכים של אלה המבקשים לקבל את ההזמנה כמה שיותר מהר.
השירות שלהם יהיה עד 4 שעות מהאיסוף. הזמנות אלה יקבלו עדיפות על האחרות, אבל זה לא אומר ששעות הפעילות שלי ישתנו כדי לספק את ההזמנות האלה. כשאני במקום, אני מכין ומוציא הזמנות.
שירות של Bringoz יהיה מוגבל לערים גדולות במרכז, בשרון ובבקעת אונו. השירות שלהם מתרחב עם הזמן, כך שיכול להיות שיהיו איזורים נוספים.
השירות שלהם מתאים לחבילות קטנות-בינוניות מכיוון שהשליחים מגיעים על קטנועים.

נא לא לשכוח את אפשרות המשלוח ל-BoxIt שמהיר כמעט כמו משלוח אקספרס.

כמה זה יעלה?
מחיר של משלוח אקספרס דרך FedEx יהיה כמעט זהה למחיר דרך השליחים של הדואר. בדואר יש חלוקות מחיר לפי משקל, בפדקס אין.
המחיר של פדקס יהיה קצת יותר יקר לחבילות עד קילו וקצת יותר זול לחבילות מעל קילו, כך שבממוצע זה אותו המחיר.

משלוחים ל-BoxIt המפוזרים להרבה נקודות איסוף (ע"י פדקס) זולים יותר ממשלוח אקספרס מכיוון שהשליח לא מגיע אליכם, אלא לנקודות קבועות, משם תוכלו לאסוף את ההזמנה.

מחירים של Bringoz לא ממש זולים, אבל כנראה זולים יותר מלשלוח מונית ספיישל כדי שיאספו את החבילה ויביאו אליכם.

למה צריך את השינוי?
כמו שרשמתי, משתי סיבות עיקריות: שיפור השירות וייעול העבודה שלי.
השליחים של הדואר שירתו אותי/אתכם די הרבה זמן ברמה טובה יחסית. לכל שירות יש בעיות מדי פעם, אבל במקרה של הדואר מסתבר שהחלוקה באיזור תל אביב והסביבה מתבצעת ע"י זכיין ולא ע"י עובדי הדואר וכנראה שהזכיין מרשה לעצמו לעשות דברים בלי לקבל על הראש כשהם לא עומדים בהתחייבויות שלהם. לצעוק על הדואר לא עוזר כי אלה חברות שונות והצעקות כנראה שלא מגיעות למקום הנכון, כך שלהמשיך לצעוק על הקיר לא ממש יעזור. אם אני זוכר נכון, כל הפעמים שהיו תלונות על שירות אקספרס הם היו באיזור חלוקה של הזכיין.

בנושא ההתייעלות, אני חושב שלא צריך לספר לכם על ה"קידמה" הטכנולוגית של הדואר.
לפני פחות משנה הייתי ממלא את הטפסים למשלוח בצורה ידנית, כאלה עם שני דפים שהכתב עובר ביניהם כמו דרך נייר קופי.
אחרי זה הצטרפתי לשירות השליחים כמנוי שלהם שאמור לשפר את הדרך בה עובדים איתם, הייתה פריצת דרך רצינית אחרי ההצטרפות, הייתי יכול למלא את הפרטים של המשלוח באתר שלהם ואז להדפיס במדפסת! אלא מה... צריך להשתמש בדפים מיוחדים שלהם שאפשר להדפיס 2 שטרי מטען על דף, אז צריך לקרוע את הדף בזהירות ורק אז להדביק. זה לא מה שאמורים לעשות בשנת 2016... יש מדפסות מדבקות מיוחדות לשטרי מטען, משהו סטנדרטי שמשתמשים בהם בכל העולם, חוץ מהדואר שלנו כנראה.
עם הזמן הסתבר שכל הפרטים שאני מכניס במערכת נועדו כנראה רק לצורך הדפסת הטופס, כשהייתי צריך לטפל באחד המקרים שהחבילה לא הגיע בזמן, הסתבר שלמוקד אין את הטלפון של הלקוח, למרות שהכנסתי 2 מספרים במערכת...

אם כבר הזכרתי את הקידמה הטכנולוגית, Bringoz מציעים פתרון משוכלל מאוד, תקבלו הודעה על כך שהשליח בדרך אליכם ועם האפליקציה שלהם תוכלו לדעת בדיוק של דקות מתי הוא יגיע ואיפה הוא נמצא בכל רגע.

גם בפדקס סיפרו לי על כיוון דומה. הם עושים פיילוט למערכת חדשה שתאשר קשר רציף בין הלקוח לשליח, כך שתוכלו לקבל הודעה קצת לפני שהוא מגיע ותוכלו להחזיר לו תשובה אם יש צורך. לפי מה שאמרו לי, יש כרגע כ-10 שליחים עם מערכת החדשה ועד סוף השנה יהיו כ-100 כאלה, כך שהעתיד נראה ורוד וטכנולוגי יותר.

מקווה שהשינוי יעבור בקלות.
כמו תמיד, אשמח לשמוע מכם אם משהו לא עובד כמו שצריך וגם אם יש לכם הערות, רעיונות לשיפור וכו'.

הודעות נוספות:

  • תמונה של הודעה ספק חדש - WaveShare

    ספק חדש - WaveShare

    2016-07-08 11:16:39

    מגוון רחב של מסכי LCD, מצלמות ל-PI כמו גם תוספות שונות ל-PI. כרטיסי פיתוח של STMicro וגרסאות של WaveShare של אותם הכרטיסים. פלטפורמות לפיתוח FPGA עם תוספות שונות.

  • קבוצת רכישה?

    2016-06-16 20:12:37

    חשבתי לנסות משהו חדש...
    כנראה עדיין מושפע מכל החדשות על ענבל אור עם קבוצות הרכישה...
    גם אני מציע לכם לעשות קניה קבוצתית, אבל של משהו אמיתי, לא דירות שלא קיימות...

  • תמונה של הודעה שירות BoxIt מתרחב ובגדול!

    שירות BoxIt מתרחב ובגדול!

    2016-05-04 18:07:50

    BoxIt מתאחדים עם השירות Shop&Collect, כך של-42 תאי האיסוף מצטרפים 327 חנויות מהם אפשר יהיה לאסוף את החבילה שלכם!

  • תמונה של הודעה יום ארדואינו עצוב!

    יום ארדואינו עצוב!

    2016-03-30 22:38:22

    ש הרבה רעש וצלצולים סביב התאריך הזה בקהילת המייקרים כי כרטיס ה-Arduino נחשב לפורץ הדרך בתחום האלקטרוניקה הפתוחה ואיפשר עשיה של המון דברים מגניבים.
    אם בעבר חשבתי אם להצטרף לחגיגה, היום אני אומר שזה אחד מימי ההולדת העצובים שיש Cry emoticon

  • תמונה של הודעה סוללות LiPoly חוזרות לאתר!

    סוללות LiPoly חוזרות לאתר!

    2016-03-23 15:51:14

    אחרי הבעיה להביא את סוללות מסוג זה במשלוחים אוויריים, סוללות LiPoly חוזרות לאתר!