facebook pixel בלוג: משהו חדש באתר - ייצור מעגלים מודפסים - www.4project.co.il
Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

משהו חדש באתר - ייצור מעגלים מודפסים


2015-01-17 23:16:38
שלום,

עם תחילת השנה החדשה אני מתחיל משהו חדש באתר - תהליכי ייצור ושירותים שונים.
הדבר הראשון שזמין כבר עכשיו באתר היא האפשרות להזמין ייצור של מעגלים מודפסים.


בעתיד התכנון הוא להוסיף ייצור של Stencils למריחת בדיל על המעגלים ולהשתמש בקשרים עם הנציגים בסין כדי להביא לכם את כל ה-BOM של הרכיבים שתצטרכו להרכבה. הרכבה עצמה של המעגלים כרגע לא על הפרק, אבל מאד יכול להיות שאמצא פתרון גם לזה...

איך זה עובד?
אתם מגדירים את מאפייני הייצור של המעגל, האתר יתקשר עם המפעל ויציג לכם את העלות לייצור, מבצעים הזמנה באתר, שולחים לנו את הקבצים לייצור, אנו נבדוק דברים בסיסיים ונעביר את הקבצים למפעל, המפעל יעשה את החלק שלו וישלח לנו את המעגלים ואחרי שהם יגיעו אלינו, נשלח אותם אליכם.

נשמע קצת מסובך, אבל בפועל זה לא ממש כך. אתם מוזמים להכנס לעמוד ייצור מעגלים מודפסים ולהתרשם בעצמכם.

קצת רקע...
מאז שפתחתי את האתר, חיפשתי דרך לאפשר ללקוחות להזמין ייצור מעגלים. מבחינתי זה חלק בלתי נפרד מרכיבי אלקטרוניקה, בסופו של דבר צריך בסיס כלשהו לבנות עליו את המעגלים ואחרי שמתכננים את הכל על המטריצה חייבים לעבור למעגל אמיתי.
בזמנו היה נהוג לאחד הזמנות קטנות של כמה לקוחות להזמה גדולה אחת מהמפעל ולהנות ממחיר נמוך יותר של הזמנה גדולה. חיפשתי ספקים שיסכימו לעבוד בצורה זו, חיפשתי דרכים להפריד את המעגלים כשהם חוזרים כפנל אחד גדול... ולא הצלחתי למצוא פתרון שיאפשר להתקרב למחירים שאתרים בחו"ל מציעים ללקוחותיהם.

לאחרונה חיפשתי משהו וגיליתי שבסין יש מפעלים שישמחו לשלב ייצור של מעגלים קטנים בכמויות קטנות בחינם! לתוך השטחים הלא מנוצלים של הזמנות ייצור אחרות. כן, כן, בחינם. הם לא גובים עבור החומרים או תהליכים שהמעגלים צריכים לעבור, הם גובים רק עבור העבודה שהם צריכים להשקיע כדי לשלב את ההזמנה שלכם בפנל גדול שהמפעל עובד איתו.
לא צריך לאחד הזמנות, להפריד בעצמי, המפעל בסין כבר עושה את זה ובטח שיעשה את זה הרבה יותר טוב ממני.
וגם המחיר אטרקטיבי. אפילו מול כמה אתרים הסיניים שמציעים את שירותי ייצור מעגלים מודפסים!

איפה עוד אתם יכולים להרוויח בנוסף לכל זה? במהירות שתוכלו לקבל את המעגלים.
כשיהיו יותר הזמנות, אפשר יהיה לצרף אותם יחד ולהשתמש במשלוח אקספרס במקום הדואר הרשום. נוסיף לזה את העובדה שגם אני עושה הזמנות באותו הערוץ ולרוב הן נשלחות במשלוח אקספרס, כך שאפשר יהיה לתפוס טרמפ ולצרף אליו את ההזמנות שלכם.
עם הזמן יכול להיות שאוכל להוריד עוד יותר את עלויות המשלוח, כך שהמחיר הסופי יהיה עוד יותר אטרקטיבי.

עוד משהו...
אני מאמץ את תוכנת KiCad כתוכנה לעריכת מעגלים מודפסים ומתכנן להוסיף מדריכים לעבודה עם התוכנה.

כל המדריכים יופיעו בערוץ ה-YouTube של האתר וגם בפורום שאלות ותשובות לתהליכי ייצור. כבר עכשיו תוכלו למצוא בפורום את ההסברים השונים על תהליך ייצור מעגלים מודפסים, יכולות המפעל וכו'.

כמו תמיד, אשמח לתגובות, הערות ובקשות!

הודעות נוספות: