facebook pixel בלוג: שיפורים באתר - www.4project.co.il
Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

לקוחות נכבדים, אלה שעות הפעילות של המחסן במהלך פסח 2024:
ערב חג וחג ראשון (22-23/04) - המחסן סגור
חול המועד (24-25/04) - המחסן יפעל בין 8:00 עד 15:00
ערב חג וחג שני (28-29/04) - המחסן סגור
נחזור לפעילות רגילה ביום שלישי 30/04
חג שמח!

שיפורים באתר


2011-07-03 00:28:10
שלום לכם!

החלטתי להשקיע קצת זמן כדי לשפר כמה דברים באתר שהציקו לי כבר די הרבה זמן:

מספרים קטלוגיים
כמות המוצרים באתר הולכת וגדלה (857 נכון לרגע זה), אני חושב שהגיע הזמן שלמוצרים יהיו מספרים קטלוגיים משלהם ולהפסיק להסתמך רק על המספרים שמגיעים מהספקים של המוצרים. מספרים קטלוגיים של האתר יתחילו ב:4P בצירוף מספר של המוצר במערכת שלנו.
לפעמים אני מחליף ספקים מהם אני קונה את הרכיבים וזה גורם לבלבול כי מספר קטלוגי של אותו מוצר משתנה למרות שהמוצר עצמו לא השתנה. מעכשיו מספרים לא ישתנו כל עוד המוצר לא ישתנה.
אני מבין גם את החשיבות של מספרים קטלוגיים של ספקים גדולים כמו SparkFun ועוד כמה בהמשך, לכן במוצרים שמגיעים מהספקים האלו יופיעו גם מספרים קטלוגיים שלהם בתוספת שמציינת את הספק, במקרה של SparkFun התוספת היא SF.

חיפוש משופר
מערכת החיפוש שופרה כך שתוכל לחפש גם בתוך תאור המוצרים ולא רק לפי הכותרות שלהם. הוספתי עדיפות לתוצאות החיפוש לפי סדר הבא: מספר קטלוגי של המערכת, מספר קטלוגי של הספק (אם יש), כותרת המוצר ולבסוף תוכן תאור המוצר.
לפי הבדיקות שלי תוצאות החיפוש מחזירות דברים הגיוניים יותר.

תצוגת טבלה
באתר יש כמה סוגים של מוצרים שנראים אותו דבר והתאור שלהם זהה (כמו נגדים, קבלים וכו') ולדעתי זה די מעיק לחפש ערך נגד המתאים ברשימה ערוכה שמראה את אותה התמונה של נגדים וכל מה שמשתנה זה כמה מספרים בכותרת. למוצרים כאלה הוספתי תצוגת טבלה המרכזת את המאפיינים המעניינים יותר של המוצרים, כך שהרבה יותר קל למצוא את ערך המאפיין הרצוי. בלחיצה על כותרת השדה אפשר גם למיין לפי השדה.
אם בכל זאת אתם רוצים לראות את הנגדים בצורת רשימה הישנה (מישהו באמת רוצה את זה?), תוכלו לבחור בצורת התצוגה בצד הימני מעל הטבלה:
תצוגת טבלה

עוד משהו, לא קשור לשיפורים. אנשים ממשיכים לשאול אותי אם מוצר זה או אחר קיים במלאי... אני יודע שבנוף האתרים בארץ קשה להאמין שהאתר באמת מראה את רמת המלאי האמיתית בכל רגע (עד כדי טעויות שעדיין לא קרו ועד כדי המקרים בהם כמה אנשים מזמינים את אותו המוצר ולא הספקתי לטפל בהזמנות). לא הערכה, לא שקר כלשהו, ללא עדכונים פעם ב... אלא מצב מלאי אמיתי בכל רגע. אם יש במלאי, אז המוצר ישלח (בדרך כלל) יום למחורת, אם אין, אז נזמין אותו מהספק.

זהו להיום.
אם לדעתכם יש עוד דברים מציקים שצריך לשפר באתר, אשמח לשמוע. שינויים האלה יאפשרו לכם הגעה קלה למוצרים באתר. בקרוב יתווספו מוצרים וספקים חדשים...

הודעות נוספות:

  • אתרים נוספים בתחום עם מידע שימושי

    2011-06-16 23:07:39

    בארץ יש לא מעט אנשים העוסקים בתחום האלקטרוניקה והרובוטיקה. תלמידים, מרצים, חובבים, חברות קטנות וגדולות שבונות פרוייקטים בתחום וכו'. אנחנו עם המתבלט בהמצאות וחידושים.
    אבל... אני לא רואה שאנשים האלה משתפים ידע ביניהם או סתם מספרים על מה שהם עשו או שרוצים לעשות. הפורומים די שוממים, גם באתר שלי עם כל הצער שבדבר...

  • בלוג XBee XBee XBee!

    XBee XBee XBee!

    2011-06-05 07:45:17

    כן, ה-XBee's הגיעו לחנות סוף סוף.

  • בלוג מעבר ועוד מוצרים חדשים

    מעבר ועוד מוצרים חדשים

    2011-03-25 22:35:08

    מוצרים חדשים. בדקו את העמוד של מוצרים חדשים מדי פעם, מקווה שתגלו שם דברים מעניינים.
    מוצרים נוספים לאתר כמעט בכל יום, יש כאלה שאני מוסיף על דעת עצמי ויש כאלה שנוספו כתשובה לבקשה של מישהו, כך שאם אתם צריכים רכיב לפרוייקט שלכם ולא מצאתם אותו באתר, כתבו לי ואנסה לעזור.

  • בלוג כרטיסי אשראי, משווק מורשה ועוד מוצרים

    כרטיסי אשראי, משווק מורשה ועוד מוצרים

    2011-02-12 00:31:10

    רציתי להודיע לכם שהאתר עבר בהצלחה בדיקות קפדניות של חברת כרטיסי האשראי ומעכשיו אתם יכולים לשלם גם עם הכרטיס האשראי שלכם.
    אני שמח להודיע לכם גם על העובדה שאתר 4project הוא משווק מורשה של: SparkFun Electronics וגם צוות Arduino.

  • בלוג מוצרים חדשים

    מוצרים חדשים

    2011-01-29 16:37:43

    מדי פעם אני אפרסם כאן מוצרים חדשים שנוספו לחנות, לא את כולם ולא כל פעם שאני מוסיף משהו לקטלוג, אבל אשתדל להזכיר את המעניינים וכאלה שלא היו עדיין בחנות. תמיד תוכלו לראות את כל המוצרים החדשים בעמוד המוצרים החדשים שהקישור אליו נמצא בצידו הימני של העמוד.