()Client.connect מייצרת את הקישור בין צד הלקוח לכתובת IP ופורט המסופקים. הערך המוחזר מציין האם החיבור הצליח או לא. הפונקציה תומכת בחיפושי DNS אם מציינים את שם ה-domain של השרת.תחביר
- קוד: בחר הכל
- client.connect();
 client.connect(ip, port);
 client.connect(URL, port);
פרמטרים:
ip - כתובת IP שהלקוח ינסה להתחבר אליו. מערך של 4 בתים (bytes)
URL - שם ה-domain שהלקוח ינסה להתחבר אליו. למשל "arduino.cc"
port - מספר הפורט אליו הלקוח ינסה להתחבר. מספר int
פונקציה זו מחזירה מספר מסוג int המציין את תוצאת ניסיון החיבור:
- 1: החיבור הצליח - SUCCESS
- 1-: החיבור נכשל לאחר שעבר זמן רב מדי ללא תשובה - TIMED_OUT
- 2-: כתובת או שם ה-domain לא תקינים - INVALID_SERVER
- 3-: התשובה מקוטעת - TRUNCATED
- 4-: התשובה לא תקינה - INVALID_RESPONSE
דוגמה
- קוד: בחר הכל
- #include <Ethernet.h>
 #include <SPI.h>
 byte mac[] = { 0xDE, 0xAD, 0xBE, 0xEF, 0xFE, 0xED };
 byte ip[] = { 10, 0, 0, 177 };
 byte server[] = { 64, 233, 187, 99 }; // Google
 EthernetClient client;
 void setup()
 {
 Ethernet.begin(mac, ip);
 Serial.begin(9600);
 delay(1000);
 Serial.println("connecting...");
 if (client.connect(server, 80)) {
 Serial.println("connected");
 client.println("GET /search?q=arduino HTTP/1.0");
 client.println();
 } else {
 Serial.println("connection failed");
 }
 }
 void loop()
 {
 if (client.available()) {
 char c = client.read();
 Serial.print(c);
 }
 if (!client.connected()) {
 Serial.println();
 Serial.println("disconnecting.");
 client.stop();
 for(;;)
 ;
 }
 }
ראו גם:
Ethernetפירוט שפת תכנות לסביבת Arduino
עמוד זה הוא תרגום של ()Client.connect לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.