Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים רק דרך האתר.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 5 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
כמה מהר? לפי הסטטיסטיקה של 3 חודשים האחרונים, הכוללים גם חגים וחופשים, הזמנות שבוצעו בשעות אלה (יום שישי בין השעות 5 ל-6) היו מוכנות תוך שעה ו-40 דקות.
פרטים נוספים
ייצור ושירותים
מחלקות מוצרים

ספריה - Ethernet - פונקציית ()Client.connect

2018-01-20 14:56:10
פונקציית ()Client.connect מייצרת את הקישור בין צד הלקוח לכתובת IP ופורט המסופקים. הערך המוחזר מציין האם החיבור הצליח או לא. הפונקציה תומכת בחיפושי DNS אם מציינים את שם ה-domain של השרת.


תחביר

קוד: בחר הכל
client.connect();
client.connect(ip, port);
client.connect(URL, port);

פרמטרים:
ip - כתובת IP שהלקוח ינסה להתחבר אליו. מערך של 4 בתים (bytes)
URL - שם ה-domain שהלקוח ינסה להתחבר אליו. למשל "arduino.cc"
port - מספר הפורט אליו הלקוח ינסה להתחבר. מספר int

פונקציה זו מחזירה מספר מסוג int המציין את תוצאת ניסיון החיבור:
  • 1: החיבור הצליח - SUCCESS
  • 1-: החיבור נכשל לאחר שעבר זמן רב מדי ללא תשובה - TIMED_OUT
  • 2-: כתובת או שם ה-domain לא תקינים - INVALID_SERVER
  • 3-: התשובה מקוטעת - TRUNCATED
  • 4-: התשובה לא תקינה - INVALID_RESPONSE


דוגמה

קוד: בחר הכל
#include <Ethernet.h>
#include <SPI.h>

byte mac[] = { 0xDE, 0xAD, 0xBE, 0xEF, 0xFE, 0xED };
byte ip[] = { 10, 0, 0, 177 };
byte server[] = { 64, 233, 187, 99 }; // Google

EthernetClient client;

void setup()
{
  Ethernet.begin(mac, ip);
  Serial.begin(9600);

  delay(1000);

  Serial.println("connecting...");

  if (client.connect(server, 80)) {
    Serial.println("connected");
    client.println("GET /search?q=arduino HTTP/1.0");
    client.println();
  } else {
    Serial.println("connection failed");
  }
}

void loop()
{
  if (client.available()) {
    char c = client.read();
    Serial.print(c);
  }

  if (!client.connected()) {
    Serial.println();
    Serial.println("disconnecting.");
    client.stop();
    for(;;)
      ;
  }
}



ראו גם:

Ethernet

פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino


עמוד זה הוא תרגום של ()Client.connect לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.