()Server.available
מחזירה אובייקט ממחלקת Client
שמחובר לשרת ויש לו נתונים לקריאה. החיבור נשמר גם אם האובייקט יוצא מטווח של בלוק הקוד. אפשר לסגור את החיבור ע"י קריאה לפונקציה ()client.stop
.תחביר
- קוד: בחר הכל
server.available();
פרמטרים:
אין.
הפונקציה מחזירה אובייקט של מחלקת
Client
. אם אין חיבורים שאפשר לקרוא מהם נתונים, אפשר להשוות את האובייקט המוחזר ל-false
בפקודת if
(ראו את הדוגמה בהמשך).דוגמה
- קוד: בחר הכל
#include <Ethernet.h>
#include <SPI.h>
// the media access control (ethernet hardware) address for the shield:
byte mac[] = { 0xDE, 0xAD, 0xBE, 0xEF, 0xFE, 0xED };
//the IP address for the shield:
byte ip[] = { 10, 0, 0, 177 };
// the router's gateway address:
byte gateway[] = { 10, 0, 0, 1 };
// the subnet:
byte subnet[] = { 255, 255, 0, 0 };
// telnet defaults to port 23
EthernetServer server = EthernetServer(23);
void setup()
{
// initialize the ethernet device
Ethernet.begin(mac, ip, gateway, subnet);
// start listening for clients
server.begin();
}
void loop()
{
// if an incoming client connects, there will be bytes available to read:
EthernetClient client = server.available();
if (client) {
// read bytes from the incoming client and write them back
// to any clients connected to the server:
server.write(client.read());
}
}
ראו גם:
()Stream.availableEthernet
פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino
עמוד זה הוא תרגום של ()Server.available לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.