Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים רק דרך האתר.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 5 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
כמה מהר? לפי הסטטיסטיקה של 3 חודשים האחרונים, הכוללים גם חגים וחופשים, הזמנות שבוצעו בשעות אלה (יום שישי בין השעות 5 ל-6) היו מוכנות תוך שעה ו-40 דקות.
פרטים נוספים
ייצור ושירותים
מחלקות מוצרים

ספריה - Ethernet - פונקציית ()Server.write

2017-12-28 21:04:59
פונקציית ()Server.write שולחת נתונים לכל החיבורים שמחוברים לשרת. הנתונים נשלחים כ-byte אחד או סדרה של בתים (bytes).


תחביר

קוד: בחר הכל
server.write(val);
server.write(buf, len);

פרמטרים:
val - ערך שישלח בבית בודד (byte או char)
buf - מערך שישלח כסדרה של בתים (bytes או chars)
len - אורך המערך

הפונקציה מחזירה את כמות הבתים שנשלחו. לא חובה לקרוא את הנתון המוחזר.


דוגמה

קוד: בחר הכל
#include <SPI.h>
#include <Ethernet.h>

// network configuration.  gateway and subnet are optional.

// the media access control (ethernet hardware) address for the shield:
byte mac[] = { 0xDE, 0xAD, 0xBE, 0xEF, 0xFE, 0xED }; 
//the IP address for the shield:
byte ip[] = { 10, 0, 0, 177 };   
// the router's gateway address:
byte gateway[] = { 10, 0, 0, 1 };
// the subnet:
byte subnet[] = { 255, 255, 0, 0 };

// telnet defaults to port 23
EthernetServer server = EthernetServer(23);

void setup()
{
  // initialize the ethernet device
  Ethernet.begin(mac, ip, gateway, subnet);

  // start listening for clients
  server.begin();
}

void loop()
{
  // if an incoming client connects, there will be bytes available to read:
  EthernetClient client = server.available();
  if (client == true) {
    // read bytes from the incoming client and write them back
    // to any clients connected to the server:
    server.write(client.read());
  }
}



ראו גם:

Ethernet

פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino


עמוד זה הוא תרגום של ()Server.write לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.