Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו בישראל.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים רק דרך האתר.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 5 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
כמה מהר? לפי הסטטיסטיקה של 3 חודשים האחרונים, הכוללים גם חגים וחופשים, הזמנות שבוצעו בשעות אלה (יום רביעי בין השעות 7 ל-8) היו מוכנות תוך שעה ו-דקה אחת.
פרטים נוספים
ייצור ושירותים
מחלקות מוצרים

פירוט שפת תכנות - include#

על ידי Alex » א' ספטמבר 14, 2014 9:23 pm
פקודת include# נועדה לצרף ספריות חיצוניות לתוכנית (sketch) שלכם. זה נותן למתכנת גישה לכמות גדולה של ספריות סטנדרטיות של שפת C (קבוצות של פונקציות מוכנות) וגם לספריות שנכתבו במיוחד ל-Arduino.
את הרשימה של ספריות הסטנדרטיות AVR C תוכלו למצוא כאן. (AVR מתייחס לרכיבים של חברת Atmel שעל בסיסם בנויים כרטיסי Arduino).
שימו לב כי ה-include# דומה ל-define#, אסור לשים נקודה פסיק בסוף ההגדרה, אחרת המהדר (compiler) ידווח על הרבה שגיאות מוזרות.

דוגמה
דוגמה זו משתמשת בספריה שיכולה למקם נתונים של התוכנית בזכרון FLASH במקום ב-RAM. גישה זו שומרת מקום ב-RAM למשתנים דינמיים (dynamic) ומאפשר מימוש מעשי יותר של טבלאות חיפוש (lookup tables).
קוד: בחר הכל
#include <avr/pgmspace.h>

prog_uint16_t myConstants[] PROGMEM = {0, 21140, 702  , 9128,  0, 25764, 8456,
0,0,0,0,0,0,0,0,29810,8968,29762,29762,4500};



ראו גם:
פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino


עמוד זה הוא תרגום של include לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.