facebook pixel מדריך: פירוט שפת תכנות - מצביעים - www.4project.co.il
Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

לקוחות נכבדים, אלה שעות הפעילות של המחסן במהלך יום העצמאות:
ביום הזכרון/ערב עצמאות (יום רביעי 30/04) - המחסן סגור
יום עצמאות (יום חמישי 01/05) - המחסן סגור
נחזור לפעילות רגילה ביום ראשון 04/05
יום עצמאות שמח (עד כמה שאפשר).

פירוט שפת תכנות - מצביעים


2024-11-25 16:04:44
מצביעים (pointers) הוא אחד הנושאים המסובכים למתחילים בתכנות עם שפת C ואת רוב המכריע של תוכניות Arduino אפשר יהיה לכתוב ללא מפגש עם המצביעים. עם זאת, שימוש במצביעים במשימות ניהול של מבני נתונים יכול לפשט את התוכנית, כך שידע בתפעול המצביעים יכול להיות מאוד שימושי.

קוד: בחר הכל
int *p;      // declare a pointer to an int data type
int i = 5;
int result = 0;
p = &i;      // now 'p' contains the address of 'i'
result = *p;  // 'result' gets the value at the address pointed by 'p'
              // i.e., it gets the value of 'i' which is 5


ראו גם:

פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino


עמוד זה הוא תרגום של The pointer operators לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.