Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו בישראל.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים רק דרך האתר.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 5 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
כמה מהר? לפי הסטטיסטיקה של 3 חודשים האחרונים, הכוללים גם חגים וחופשים, הזמנות שבוצעו בשעות אלה (יום חמישי בין השעות 2 ל-3) היו מוכנות תוך שעה ו-18 דקות.
פרטים נוספים
ייצור ושירותים
מחלקות מוצרים

פירוט שפת תכנות - הגדרת משתנים - static

על ידי Alex » ב' יולי 17, 2017 2:31 pm
משתמשים במילת מפתח static כדי להגדיר משתנה שאפשר לגשת אליו רק מפונקציה אחת, אבל בשונה ממשתנה מקומי (local variable) שנוצר ונהרס בכל פעם שקוראים לפונקציה בה הוא מוגדר, משתנה שהוגדר כ-static מתקיים גם מעבר לפונקציה ושומר על הנתונים בין הקריאות לפונקציה.

משתנים שהוגדרו כ-static נוצרים ומאותחלים רק בפעם הראשונה שהפונקציה בה הם הוגדרו נקראת.

דוגמה
קוד: בחר הכל
/* RandomWalk
* Paul Badger 2007
* RandomWalk wanders up and down randomly between two
* endpoints. The maximum move in one loop is governed by
* the parameter "stepsize".
* A static variable is moved up and down a random amount.
* This technique is also known as "pink noise" and "drunken walk".
*/

#define randomWalkLowRange -20
#define randomWalkHighRange 20
int stepsize;

int thisTime;
int total;

void setup()
{
  Serial.begin(9600);
}

void loop()
{        //  tetst randomWalk function
  stepsize = 5;
  thisTime = randomWalk(stepsize);
  Serial.println(thisTime);
   delay(10);
}

int randomWalk(int moveSize){
  static int  place;     // variable to store value in random walk - declared static so that it stores
                         // values in between function calls, but no other functions can change its value

  place = place + (random(-moveSize, moveSize + 1));

  if (place < randomWalkLowRange){                    // check lower and upper limits
    place = place + (randomWalkLowRange - place);     // reflect number back in positive direction
  }
  else if(place > randomWalkHighRange){
    place = place - (place - randomWalkHighRange);     // reflect number back in negative direction
  }

  return place;
}


ראו גם:
פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino


עמוד זה הוא תרגום של Static לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.