Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו בישראל.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים רק דרך האתר.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 5 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
כמה מהר? לפי הסטטיסטיקה של 3 חודשים האחרונים, הכוללים גם חגים וחופשים, הזמנות שבוצעו בשעות אלה (יום חמישי בין השעות 2 ל-3) היו מוכנות תוך שעה ו-18 דקות.
פרטים נוספים
ייצור ושירותים
מחלקות מוצרים

פירוט שפת תכנות - String (אובייקט object)

על ידי Alex » ד' אוקטובר 15, 2014 3:52 pm
מחלקה (class) בשם String, המותקנת עם סביבת הפיתוח החל מגרסה 0019, מאפשרת להשתמש ולעבד מחרוזות של טקסט בצורה משוכללת יותר בהשוואה למערכים של תווים. אתם יכולים לשרשר אובייקטים מסוג String, לחבר אותם, לחפש ולהחליף תת-מחרוזות ועוד הרבה פעולות אחרות. גישה זו לוקחת יותר זכרון מאשר מערך של תווים פשוט, אבל הופכת את העבודה על מחרוזות ליותר שימושית.
כשמתייחסים למחרוזת טקסט כמערך תווים, רושמים אותו כ-string עם "s" קטנה, כאשר אובייקטים מסוג String רושמים עם "S" גדולה. שימו לב כי מחרוזות טקסט קבועות המצוינות "בגרשיים" מטופלות כמערכי תווים ולא כאובייקט מסוג String.

דוגמאות:
קישורים TODO
  • StringConstructors
  • StringAdditionOperator
  • StringIndexOf
  • StringAppendOperator
  • StringLengthTrim
  • StringCaseChanges
  • StringReplace
  • StringCharacters
  • StringStartsWithEndsWith
  • StringComparisonOperators
  • StringSubstring

ראו גם:
string (מערך של תווים chars)
הגדרת משתנים

פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino


עמוד זה הוא תרגום של String לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.