String
, המותקנת עם סביבת הפיתוח החל מגרסה 0019, מאפשרת להשתמש ולעבד מחרוזות של טקסט בצורה משוכללת יותר בהשוואה למערכים של תווים. אתם יכולים לשרשר אובייקטים מסוג String
, לחבר אותם, לחפש ולהחליף תת-מחרוזות ועוד הרבה פעולות אחרות. גישה זו לוקחת יותר זכרון מאשר מערך של תווים פשוט, אבל הופכת את העבודה על מחרוזות ליותר שימושית.כשמתייחסים למחרוזת טקסט כמערך תווים, רושמים אותו כ-string עם "s" קטנה, כאשר אובייקטים מסוג String רושמים עם "S" גדולה. שימו לב כי מחרוזות טקסט קבועות המצוינות "בגרשיים" מטופלות כמערכי תווים ולא כאובייקט מסוג
String
.דוגמאות:
קישורים TODO- StringConstructors
- StringAdditionOperator
- StringIndexOf
- StringAppendOperator
- StringLengthTrim
- StringCaseChanges
- StringReplace
- StringCharacters
- StringStartsWithEndsWith
- StringComparisonOperators
- StringSubstring
ראו גם:
string (מערך של תווים chars)הגדרת משתנים
פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino
עמוד זה הוא תרגום של String לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.