Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

האם המוצר במלאי?
[X]
עמוד המוצר מציג את רמת המלאי האמיתית, הזמינה במחסנינו.
פרטים נוספים
איך מזמינים ומשלמים?
[X]
ההזמנה והתשלום מתבצעים רק דרך האתר.
איסוף או משלוח? כמה זה יעלה?
[X]
האתר מציע 5 אפשרויות משלוח וגם אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן.
אחרי הוספת המוצרים לעגלת הקניות, אפשר לראות בה את האפשרויות, המחירים והערכת זמני הגעת המשלוח.
המחיר יחושב לפי גודל ומשקל המוצרים שבחרת.
פרטים נוספים
מתי ההזמנה מוכנה?
[X]
אין צורך לעדכן אותנו טלפונית על ביצוע ההזמנה. אנו רואים אותה מיד ומטפלים בה במהירות.
כמה מהר? לפי הסטטיסטיקה של 3 חודשים האחרונים, הכוללים גם חגים וחופשים, הזמנות שבוצעו בשעות אלה (יום שני בין השעות 17 ל-18) היו מוכנות תוך 14 שעות ו-44 דקות.
פרטים נוספים
ייצור ושירותים
מחלקות מוצרים

סיכום 2017


2018-01-03 15:45:56
שנה אזרחית טובה לכולם!

הזמן רץ... עוד שנה עברה... וכרגיל אני מסכם את השנה החולפת וקצת כיוון של מה שאני מתכנן לשנה החדשה.

אז איך הפעם אגדיר את השנה שעברה? כנראה שנה של קפיצת מדרגה.
לא יודע אם מבחינתכם כלקוחות הרגשתם את השינוי, אבל מבחינתי העסק התרחב בצורה משמעותית מאוד!
המחסן עבר למקום גדול יותר מפי 2 ממה שהיה קודם.
ו... מי היה מאמין, הפכתי מעצמאי למעסיק קטן! Grin emoticon
אמיר הצטרף כמחסנאי ועושה עבודה מצויינת, מפנה אותי כמעט לגמרי מהמטלות היום-יומיות של הכנת ההזמנות וקליטת הסחורה.

שמחתי לראות שגם עם מישהו שלא מכיר את המערכת, כל התהליך עובד כמו שעון, מה שלא כזה טריוויאלי עם מחסן של קרוב ל-4500 מוצרים.

החלטתי לנסות לפצל את הזמן שהתפנה לשלושה דברים מרכזיים: הוספת מוצרים חדשים, שיפורים הטכניים של האתר והוספת תוכן, נושא שלא הצלחתי להתפנות אליו יותר מדי בעבר.
מוצרים חדשים אכן נוספו ודי הרבה. בתקופה זו ירדו לא מעט מוצרים שלא מיוצרים יותר, כך שהכמות הכוללת לא קפצה משמעותית, אבל אם אני מסתכל על כמות המוצרים שיש כאן במחסן שעוד לא נוספו לאתר, אז יש שיפור לטובה.

בנושא שיפורים הטכניים... מכירים את המשפט "אם זה עובד - אל תגע"? לי קשה מאוד עם המשפט הזה. יש לי סוג של מחלת האופטימיזציה... אם אני רואה שאפשר לשפר את זמן טעינת האתר בעוד כמה מילישניות, או לאפטם (Optimize בשפת המתכנתים) את הפניה לבסיס הנתונים כדי שהשרת יהיה פנוי יותר, אז אני חייב לעשות את זה. לא שהאתר לא עולה מהר, גם השרת משתעמם רוב הזמן, אבל אני פשוט לא יכול לעבור ליד זה אם אני יודע שאפשר לשפר.

היו גם שיפורים משמעותיים יותר, בעיקר בצד הניהולי של המערכת:
  • הרשאות ניהול כדי להגביל גישה למקומות במערכת, מה שמונע טעויות
  • מעקב אחר משלוחים בדואר רשום - המערכת שולחת תזכורות באימייל על הגעת החבילות לסניף
  • עגלת הקניות שלא נמחקת - משהו שביקשתם ממני לתקן כבר שנים
  • נוספה אפשרות לתשלום דרך העברה בנקאית
  • ניהול התוכן - הפרדתי לגמרי את התוכן של ה"חנות" לבין הפורום. זה חלק של שינוי גדול יותר שמקווה שאעשה השנה. השינוי אפשר הוספת בלוג ולעשות הכנה למדריכים וחומר לימודי אחר שיורחב השנה.

בנושא התוכן, סוף סוף סיימתי לתרגם את החלק הראשון והעיקרי של המדריכים מהאתר arduino.cc - פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino.

מה צפוי בהמשך השנה?
עוד מוצרים כמובן. יש עוד הרבה כאן במחסן שצריך להוסיף. כנראה שיצטרף ספק גדול נוסף עם מגוון גדול של מוצרים בתחום האלקטרוניקה.
כנראה יתווספו די הרבה מוצרים שאתם יכולים למצוא באתרים הסיניים, במחירים אטרקטיביים.
מאוד יכול להיות שאוסיף מחלקה לחומר גלם ליצירה.
ואם הכל יסתדר, יכול להיות שגם ציוד מעבדה כמו תחנות הלחמה מחברה ידועה ואיכותית, ואולי גם ספקים שולחניים.

אמשיך לשפר את המערכת כחלק מתוכניות הבומבסטיות שלי להשתלט על העולם Smile emoticon .
רוב הדברים יהיו כנראה בצד הניהולי של המערכת, אבל יהיו גם כמה דברים שישפיעו עליכם, מקווה שלטובה.
יש לי גם רצון עז לעשות אוטומטיזציה למחסן. כנראה שזה לא יהיה צבא הרובוטים כמו שיש ל-Amazon, אבל מקווה שיהיה לי את הזמן השנה לעשות צעד לכיוון האוטומציה של כמה דברים.

אני ממשיך לתרגם את החלקים הנוספים של המדריכים מהאתר arduino.cc, ומתכנן להקים מחלקה מיוחדת למדריכים וחומר לימודי שקשור למוצרים הנמכרים באתר, בו יהיו מאמרים מתורגמים.

וכרגיל, קצת סטטיסטיקה:
  • כרגע יש 4488 מוצרים פעילים באתר, גידול של 6.15% בהשוואה לשנה הקודמת. היו די הרבה מוצרים שהופסקה מכירתם, אז הם בלמו את הגידול.
  • המוצרים פרוסים על 425 מחלקות, 1.19% יותר
  • 28290 תמונות של מוצרים שמורים על השרת של האתר, 12.21% יותר
  • 5378 מסמכים, קבצים ולינקים לאתרים שונים בקישורים של המוצרים, 14.52% יותר
  • 324883 פריטים שונים במלאי נכון לרגע זה, 3.3% פחות
  • 41.18% מההזמנות היו עם איסוף עצמי, זה גידול משמעותי בהשוואה לשנה שעברה
  • מעקב אחרי המשלוחים בדואר רשום מאפשר לבדוק סטטיסטיקה נוספת - כמה מהר הדואר שלנו עובד. נכון לרגע זה 78.6% מהמשלוחים הגיעו ליעדם תוך 7 ימי עסקים, 93.49% תוך 14 ימי עסקים. מעניין יהיה לראות איך המספרים יראו בעוד שנה.

השנה המספרים גדלו בצורה מתונה יחסית לשנים הקודמות. הנתון היחיד שלא גדל זה כמות הפריטים במלאי. הסיבה העיקרית היא שהחלפתי ספק של הברגים והספייסרים, שלא דורש הזמנה של עשרות אלפי פריטים מכל סוג, לכן הכמות הכוללת של הפריטים יורדת עם הזמן.

אז שתהיה לכולם שנה של קדמה וקפיצות במדרגות (לכיוון הנכון) Grin emoticon .

הודעות נוספות:

  • תמונה של הודעה שירות Bringoz מתרחב

    שירות Bringoz מתרחב

    2017-11-26 10:12:07

    זוכרים את שירות המשלוחים מעכשיו לעכשיו שהוספתי בסוף שנה שעברה?
    השירות שלהם עובד מעולה וגם התרחב לאיזורים חדשים, כך שהגיע הזמן להפסיק לקרוא לזה כשירות ניסיוני...

  • תמונה של הודעה אפשרות תשלום חדשה: העברה בנקאית

    אפשרות תשלום חדשה: העברה בנקאית

    2017-11-09 13:40:57

    נוספה אפשרות תשלום חדשה באתר: העברה בנקאית.
    לקוחות עסקיים הם אלה ששואלים על האפשרות הזו מדי פעם, אבל יש גם פרטיים שטוענים שאין להם כרטיס אשראי, או שכאלה שלא מוכנים למסור את הפרטים דרך האתר... אז הנה, עכשיו כולם יוכלו להשתמש באפשרות זו.

  • תמונה של הודעה נו מה יהיה עם הארדואינו?!

    נו מה יהיה עם הארדואינו?!

    2017-11-01 11:05:54

    זוכרים את הריב בין הארדואינו האמריקאי ולבין הארדואינו האיטלקי? (שני חלקים של אותה החברה, או שתי חברות שעבדו יחד לפני הריב).
    כתבתי על זה כאן לפני שנה וחצי בערך.

  • תמונה של הודעה רוצים קופון או קוד מבצע?

    רוצים קופון או קוד מבצע?

    2017-10-13 16:54:53

    מדי פעם שואלים אותי אם יש קוד מבצע כלשהו...
    אז הנה שתי אפשרויות בהן אפשר לקבל קוד מבצע

  • תמונה של הודעה עגלת הקניות שנשמרת

    עגלת הקניות שנשמרת

    2017-09-27 11:39:48

    דיווחתם לי על זה, התלוננתם ובצדק שעגלת הקניות נמחקה לכם בלי שום סיבה...
    השבוע סוף סוף טיפלתי בנושא זה!