facebook pixel בלוג: המרוץ אחרי השליחים - www.4project.co.il
Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

לקוחות נכבדים, אלה שעות הפעילות של המחסן במהלך פסח 2024:
ערב חג וחג ראשון (22-23/04) - המחסן סגור
חול המועד (24-25/04) - המחסן יפעל בין 8:00 עד 15:00
ערב חג וחג שני (28-29/04) - המחסן סגור
נחזור לפעילות רגילה ביום שלישי 30/04
חג שמח!

המרוץ אחרי השליחים


2015-12-09 18:55:13
שלום,

העסק גדל (לא מתלונן) ואיתו גם כמות ההזמנות הנשלחות עם שירות האקספרס של הדואר. זהו שירות השליחים שלהם שמגיע עד הדלת ברוב הישובים הגדולים בארץ.
עד היום הייתי מגיע עם כל החבילות לסניף הדואר הקרוב אלי ומוסר אותם שם למשלוח. לא צריך להסביר לכם על טיב השירות בסניפי הדואר שלנו (כן מתלונן)...

אפרט בהמשך קצת יותר, אבל לאלה שממהרים, אציין רק שהמחירים של שירות האקספרס ישתנו (כנראה לטובה) ואבקש לסמן את האפשרות המתאימה לכתובת שלכם באתר כדי שאפשר יהיה לספק לכם את השירות הטוב והמהיר ביותר:


נחזור לסיפור הארוך...
בסניף שלי יש דלפק מיוחד לקבלת המשלוחים שבו התור בדרך כלל קצר בהשוואה לדלפקים הרגילים, וההסדר שלי איתם היה שאני משתמש בדלפק זה למשלוח כל החבילות. אחרי הכנסת המסופון האלקטרוני שצריך לחתום בו על קבלת החבילות שינו להם את המערכת והפקידה בדלפק זה לא יכולה לקבל את חבילות האקספרס, כך שהם שולחים אותי לדלפק הרגיל...
זה כבר יותר מדי בשבילי, כך שיצאתי (שוב) לחפש פתרון אחר למשלוחי אקספרס...

בדקתי לא מעט חברות, קיבלתי הרבה הצעות מחיר, בדקתי את האותיות הקטנות כדי לוודא שהשירות באמת יהיה אקספרס ולא רק הבטחה של איש מכירות (כמו שקרה בפעם הקודמת) ושהשירות יגיע לכל חלקי הארץ, אפילו הייתי מוכן למחירים גבוהים יותר...
בסופו של דבר גיליתי שאפשר לעבוד עם השליחים של הדואר ישירות ולא דרך הסניף! הם באים ולוקחים את החבילות ממני, תענוג.
חוץ מהשביתה שהיתה לפני זמן מה שבגללה יצאתי לחפש חברת שליחויות אחרת בפעם הקודמת, אין לי טענות לשירות השליחים שלהם. בשנים שאני עובד איתם לא היתה חבילה אחת שלא הגיע ליעדה. היו כמה לקוחות לא מרוצים בגלל אי הבנה של השירות שהם אמורים לקבל מהם. הם גם היחידים מכל מי שבדקתי שמפזרים בימי שישי, מה שטוב לרוב הלקוחות הפרטיים והמחירים זולים בהרבה אם מסתכלים על כל היעדים שאני צריך לשלוח (עסקיים ופרטיים).

מאז הקמת האתר המדיניות שלי תמיד הייתה שאני גובה את העלות האמיתית של המשלוח, לא רוצה להרוויח על זה וגם לא רוצה להפסיד. העלויות תמיד היו זמינות בעמוד נתוני המשלוח.
משלוחי אקספרס היו היחידים שגביתי עבורם תוספת של דמי טיפול בגלל יותר מדי בלגן שהיה כרוך אליהם. עכשיו לא יהיה צורך בדמי טיפול כי ההתנהלות הישירה עם השליחים תהיה  קלה בהרבה, אבל חישוב המחירים המדוייקים יהיה קשה עד בלתי אפשרי.

יש מחירים שונים ליעדים עסקיים וליעדים פרטיים, עלויות שונות לאיזורים שונים בארץ, משקל, גודל ועוד כמה מאפיינים שמסבכים את החישוב. זה יהיה בלתי אפשרי לחשב את המחיר המדוייק לכל אחד בנפרד.

המדיניות לא השתנתה, אני עדיין מתכוון לגבות את העלות האמיתית של דמי המשלוח.
אני משאיר כמה רמות מחירים, כמו שזה היום, מחולקים למשקלים שונים ואת המחיר אנסה לחשב לפי איזו שהיא נוסחה שתכלול את התשלום שיועבר לשליחים ויקח בחשבון את המאפיינים השונים של המשלוחים שהיו (עסקי, פרטי, משקל). כך שהמחירים למשלוח אקספרס ישתנו מדי פעם...
השינוי הראשון יתבצע בימים הקרובים וכפי שזה נראה הוא אמור להוזיל קצת את המחיר הנוכחי.

מי שרוצה לצלול למחירונים של הדואר, אפשר לראות אותם באתר השליחים בתפריט "תעריפים" בצידו הימני של הדף...

הודעות נוספות:

  • בלוג שינויים באתר לטובת ה-Mobile

    שינויים באתר לטובת ה-Mobile

    2015-11-08 19:58:32

    בעקבות הלחץ המופעל מ-Google יצאתי לי למשימת בזק של התאמת האתר לעולם ה-Mobile... או בשפה המקצועית, להפוך אותו לאתר Responsive, כלומר מגיב בצורה שונה לגודל המסך של המשתמש.

  • בלוג פלסטיקים חדשים, דוגמיות ומחירים

    פלסטיקים חדשים, דוגמיות ומחירים

    2015-10-22 10:48:51

    וספו 3 סוגים חדשים - פלסטיקים מתכתיים. סוג זה של הפלסטיק כולל כ-20% אבקת מתכת מה שגורם לדגמים המודפסים להיראות כאילו יצקו אותם ממתכת.
    כרגע יש 3 סוגי מתכות: ברונזה, נחושת ואלומיניום. האבקה שבתוכם רק גורמת להם להיראות כמו מתכת, אין להם תכונות של המתכת, למשל פלסטיק הנחושת לא מוליך.

  • בלוג מכירים את MakeBlock?

    מכירים את MakeBlock?

    2015-08-25 11:12:51

    מכירים את רכיבי המכניקה והאלקטרוניקה של חברת MakeBlock?
    הם לא חדשים באתר, כתבתי עליהם קצת לפני יותר משנה...
    אז למה אני מזכיר אותם שוב? כי מחירי הרוב המוחלט של המוצרים שלהם ירד. כ-10% פחות.

  • בלוג צבעים חדשים של פלסטיקים למדפסת תלת מימד

    צבעים חדשים של פלסטיקים למדפסת תלת מימד

    2015-07-30 17:44:58

    הגיע משלוח גדול של פלסטיקים למדפסות תלת מימד, כך שהמלאי חזר לעצמו.
    במשלוח הגיעו גם שני צבעים חדשים: צבע העור, וצבע טורקיז, או כמו שהם קוראים לו Sky Blue שנראה בוהק לא פחות ממה שהוא מופיע בתמונה.

  • בלוג איסוף הזמנות - מעכשיו אפשר!

    איסוף הזמנות - מעכשיו אפשר!

    2015-05-15 11:40:57

    העסק עבר למקום החדש, יש כתובת ויש טלפון (בערך)...