facebook pixel בלוג: החג הזה כולו חוטים וכבלים - www.4project.co.il
Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

לקוחות נכבדים, אלה שעות הפעילות של המחסן במהלך יום העצמאות:
ביום הזכרון/ערב עצמאות (יום שני 13/05) - המחסן סגור
יום עצמאות (יום שלישי 14/05) - המחסן סגור
נחזור לפעילות רגילה ביום רביעי 15/05
יום עצמאות שמח (עד כמה שאפשר).

החג הזה כולו חוטים וכבלים


2018-03-27 22:09:30
מזמן לא פרסמתי שום דבר בבלוג, הייתי קצת עסוק עם השינויים באתר והכנות לקליטת דברים חדשים...

אבל בכל זאת הצלחתי לפנות את הזמן כדי לסיים הוספת המוצרים בתחום החוטים הכבלים.
הם קיבלו מחלקה משלהם והמוצרים מחולקים לתת-מחלקות, כך שעכשיו אני מקווה שיהיה קל יותר למצוא את מה שאתם צריכים.

לא שהיו חסרים חוטים באתר, אבל אנשים שאלו על חלק מהסוגים, לחלק אחר היה לי צורך אישי וחלק אחר עבר לי בראש במחשבות עתידיות על בניית בית חכם...

אז מה חדש?
חוטי WireWrap... מסתבר שאנשים עדיין בונים מעגלים בשיטה זו וכל הזמן שואלים אם יש לי את חוטים, עפרון וסוקטים. את החוטים מצאתי (10 צבעים!), עפרון מקווה שאמצע ואוסיף בהמשך, את הסוקטים אני לא בטוח שעדיין מייצרים... חוטים אלה גם מצוינים לתיקונים של מעגלים מודפסים!


חוטים עם בידוד סיליקון... אלה חוטים איכותיים מאד, רכים מאוד והדגמים שהוספתי לאתר מתאימים לזרמים גבוהים מאד. בחרתי להוסיף חוטים בצבעים שחור ואדום בעובי AWG10, AWG12 ו-AWG14 שנראה לי שמכסה את הצורך להעברת זרם גבוהה, אבל אם יהיה לכם צורך בחוטים עם בידוד סילוקון בעובי אחר (עבה או דק יותק), תשאלו, אולי אוסיף גם אותם. לספק של החוטים יש מגוון גדול מאוד במלאי.

כבלים שטוחים... גם אותם ביקשו ממני כמה פעמים והנה הם כאן. השארתי בינתיים את הכבלים החתוכים מראש ל-90 ס"מ ול-4.5 מטר, אבל כנראה אחרי שיגמרו, אשאיר רק את הגלילים הנמכרים לפי מטר. כרגע במלאי יש גלילים של 10, 16 ו-40 גידים בצבע אפור (הזולים יותר) וצבעוניים (היקרים יותר), אבל גם עם זה, אם יהיו בקשות לכמות אחרת של המוליכים, אשקול להביא גם דגמים נוספים. גם לספק של הכבלים השטוחים יש מבחר די גדול. בעתיד יתווספו גם די הרבה מחברים המתאימים לשימוש עם הכבלים האלה.


כבלי רשת... אחרי שעברתי בבית לאינטרנט סופר מהיר המבוסס על סיבים אופטיים (תודות לפרטנר שפרסו תשתית בשכונה שלי), שברתי את הראש למה המחשב שלי לא מצליח להתחבר לראוטר במהירות של 1G... כבלים חדשים שאני פרסתי בבית, מרחקים קצרים מאוד... אחרי מחקר קצר הבנתי שיש כבלים טובים (ויקרים) ויש כבלים פחות טובים (וזולים), בארץ מסתבר מוכרים בעיקר את הסוג הזול והפחות טוב, אז החלטתי להביא כבלים איכותיים ישירות מהיצרן בסין ועכשיו הרשת הביתית שלי יציבה ומהירה מאי-פעם! אצל אותו ספק מצאתי גם מחברים איכותיים יותר מהרגילים שגם אותם תוכלו למצוא באתר. לוחץ המחברים יצטרף בקרוב.


כבלים לאספקת מתח... די מסביר את עצמו... חוט שחור ואדום מחוברים יחד, בעובי שונה, מוצר שימושי מאד להרבה פרוייקטים וגם לרעיונות שיש לי עם הפרוייקט של בית חכם בו הרכיבים השונים יהיו מפוזרים ברחבי הבית וצריכים איך שהוא לקבל את המתח...

ואם לצלול עוד יותר לפרטי הרעיון שלי לבית חכם, בו הרכיבים אמורים לתקשר דרך RS-485, אז צריך להעביר גם מתח וגם זוג שזור (Twisted pair) המשמש לתקשורת נתונים... אז למה שלא יהיה כבל שכולל את שניהם יחד?!


זהו בינתיים. חג חוטים שמח! ;)

הודעות נוספות:

  • בלוג סיכום 2017

    סיכום 2017

    2018-01-03 15:45:56

    כמדי שנה, אני מנסה לתת לשנה שעברה שם כדי לסכם אותה בקצרה, אז כדי להמשיך עם זה, מבחינתי שנת 2017 היתה שנה של קפיצת מדרגה.

  • בלוג שירות Bringoz מתרחב

    שירות Bringoz מתרחב

    2017-11-26 10:12:07

    זוכרים את שירות המשלוחים מעכשיו לעכשיו שהוספתי בסוף שנה שעברה?
    השירות שלהם עובד מעולה וגם התרחב לאיזורים חדשים, כך שהגיע הזמן להפסיק לקרוא לזה כשירות ניסיוני...

  • בלוג אפשרות תשלום חדשה: העברה בנקאית

    אפשרות תשלום חדשה: העברה בנקאית

    2017-11-09 13:40:57

    נוספה אפשרות תשלום חדשה באתר: העברה בנקאית.
    לקוחות עסקיים הם אלה ששואלים על האפשרות הזו מדי פעם, אבל יש גם פרטיים שטוענים שאין להם כרטיס אשראי, או שכאלה שלא מוכנים למסור את הפרטים דרך האתר... אז הנה, עכשיו כולם יוכלו להשתמש באפשרות זו.

  • בלוג נו מה יהיה עם הארדואינו?!

    נו מה יהיה עם הארדואינו?!

    2017-11-01 11:05:54

    זוכרים את הריב בין הארדואינו האמריקאי ולבין הארדואינו האיטלקי? (שני חלקים של אותה החברה, או שתי חברות שעבדו יחד לפני הריב).
    כתבתי על זה כאן לפני שנה וחצי בערך.

  • בלוג רוצים קופון או קוד מבצע?

    רוצים קופון או קוד מבצע?

    2017-10-13 16:54:53

    מדי פעם שואלים אותי אם יש קוד מבצע כלשהו...
    אז הנה שתי אפשרויות בהן אפשר לקבל קוד מבצע