facebook pixel מדריך: פירוט שפת תכנות - מקלדת - ()Keyboard.press - www.4project.co.il
Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

לקוחות נכבדים, אלה שעות הפעילות של המחסן במהלך פסח 2024:
ערב חג וחג ראשון (22-23/04) - המחסן סגור
חול המועד (24-25/04) - המחסן יפעל בין 8:00 עד 15:00
ערב חג וחג שני (28-29/04) - המחסן סגור
נחזור לפעילות רגילה ביום שלישי 30/04
חג שמח!

פירוט שפת תכנות - מקלדת - ()Keyboard.press


2022-06-14 09:06:41
פונקציית ()Keyboard.press מדמה לחיצה על המקש במחשב המחובר לכרטיס ה-Arduino. זו אותה הפעולה כמו ללחוץ על כפתור המקלדת ולהמשיך להחזיק אותו. תוכלו לשחרר את הכפתור עם קריאה לפונקציה ()Keyboard.release או ()Keyboard.releaseAll.

תוכלו להשתמש גם במקשים המשנים את המשמעות של מקשים אחרים.

לפני שמשתמשים בפונקציית ()Keyboard.press, אתם צריכים לקרוא לפונקציה ()Keyboard.begin.

אזהרה:
כשאתם משתמשים בפונקציה זו, כרטיס ה-Arduino משתלט על המקלדת במחשב! וודאו שיש לכם שליטה על הכרטיס לפני שתשתמשו בפונקציה זו, כפתור פיזי המחובר לכרטיס שמבטל את פעולת ההשתלטות יכול לעזור.


תחביר

קוד: בחר הכל
Keyboard.press(char)

פרמטרים:
char - כפתור הנלחץ

פונקציה זו לא מחזירה ערכים.


דוגמה

קוד: בחר הכל
// use this option for OSX:
char ctrlKey = KEY_LEFT_GUI;
// use this option for Windows and Linux:
//  char ctrlKey = KEY_LEFT_CTRL; 

void setup() {
  // make pin 2 an input and turn on the
  // pullup resistor so it goes high unless
  // connected to ground:
  pinMode(2, INPUT_PULLUP);
  // initialize control over the keyboard:
  Keyboard.begin();
}

void loop() {
  while (digitalRead(2) == HIGH) {
    // do nothing until pin 2 goes low
    delay(500);
  }
  delay(1000);
  // new document:
  Keyboard.press(ctrlKey);
  Keyboard.press('n');
  delay(100);
  Keyboard.releaseAll();
  // wait for new window to open:
  delay(1000);
}



ראו גם:

()Keyboard.begin
()Keyboard.end
()Keyboard.print
()Keyboard.println
()Keyboard.release
()Keyboard.releaseAll
()Keyboard.write
כפתורים מיוחדים

מחלקות Mouse ו-Keyboard
פירוט שפת תכנות לסביבת Arduino


עמוד זה הוא תרגום של ()Keyboard.press לפי רישיון Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0.