facebook pixel בלוג: לאתר נולד אח קטן - www.4project.co.il
Main logo www.4project.co.il
כל הרכיבים לפרוייקט שלכם
עגלת קניות

העגלה ריקה

לקוחות נכבדים, אלה שעות הפעילות של המחסן במהלך פסח 2024:
ערב חג וחג ראשון (22-23/04) - המחסן סגור
חול המועד (24-25/04) - המחסן יפעל בין 8:00 עד 15:00
ערב חג וחג שני (28-29/04) - המחסן סגור
נחזור לפעילות רגילה ביום שלישי 30/04
חג שמח!

לאתר נולד אח קטן


2018-09-24 19:53:12
שלום,

כנראה לא ממש הרגשתם את זה, אבל בשבועות האחרונים קצת נעלמתי מניהול האתר, הוספת מוצרים וכו', הייתי עסוק מאוד בדברים אחרים.
זה לא אומר שהאתר לא עובד או שההזמנות לא יוצאות... אמיר (המחסנאי) עושה עבודה מעולה והכל מתקתק כמו שעון.
אז מה עשיתי בתקופה זו? קניתי פעילות של חברה נוספת, לא קשורה לפעילות 4project בצורה ישירה, אבל קשורה בפעילות שלנו, מפעילי האתר.
אפרט על זה בהמשך הפוסט, אבל לאלה שלא רוצים לקרוא את הכל, הנה התקציר:

  • לאתר נולד אח קטן: www.100dek.co.il - לא רק ציוד משרדי
  • בתחילת אוקטובר תצטרף לצוות נופר והיא זו שכנראה תענה לשאלות הבסיסיות באימייל ולטלפונים
  • אני (אלכס) אמשיך לענות על השאלות הטכניות ומדגיש שוב - שאלות כאלה רצוי לשלוח באימייל כי עכשיו הסיכויים שאענה לטלפון יהיו הרבה יותר קטנים
  • מחירי משלוחים ב-BoxIt הוזלו בקצת פחות מ-17%
  • מחירי משלוחים ב-FedEx הוזלו בקצת יותר מ-11%
  • נוספה מערכת ניהול האימיילים כשירות לקוחות כדי שאני ונופר נוכל לנהל יחד את הפניות שלכם
  • יכול להיות שבהמשך הדרך נאפשר תשלום במקום
  • באתר החדש יש כמה מוצרים שמתאימים גם ל-4project, לדוגמה אקדח דבק חם, סכיני חיתוך וכו', כך שבעתיד מוצרים אלה יצורפו גם ל-4project



רוב המידע שמופיע באתר כרגע נלקח מהאתר שקיבלתי יחד עם רכישת פעילות החברה וזה רחוק מאוד מהסטנדרטים שלי, אבל אנחנו עובדים במרץ כדי לעדכן את הכל ולהפוך אותו לאתר מספר אחד בתחום.

אז מה לי ולציוד משרדי?
מה לדעתכם אנחנו עושים כאן במחסן של 4project?
התשובה הפשוטה והמהירה היא שאנחנו מוכרים רכיבי אלקטרוניקה, מכניקה ורובוטיקה דרך האתר.
התשובה די נכונה, אבל לא שלמה...

בתקופה האחרונה אני ואשתי חשבנו לא מעט לאיזה כיוון עוד אפשר לפתח את האתר. עלו לא מעט רעיונות ואפילו מצאתי ספקים יציבים לתחומים החדשים והייתי מוכן להסתער לכיוונים אלה.
אז חשבנו עוד קצת ושאלנו את עצמינו מה בעצם הייחודיות שלנו? והמסקנה שהגענו אליה היא לאו דווקא מה אנחנו מוכרים, אלא איך אנחנו עושים את זה!

האתר שאתם מכירים זה רק קצה הקרחון של כל המערכת שמסתתרת מאחורי הקלעים. הזמנות של הלקוחות, הזמנות ספקים, ניהול מלאי, ניהול מחסן ועוד הרבה מאוד דברים נוספים שעוזרים לנו לנהל מחסן של יותר מ-4500 מוצרים, להחזיק כמעט תמיד מלאי שיספיק להזמנות שלכם ולהוציא את ההזמנות במהירות ובדייקנות רבה. כל זה נבנה על ידי מ-0 ואני כל הזמן משפר את המערכת עוד ועוד. הגישה שלי היא כמו בפרסומת: "שאני אשפשף"? אם יש משהו שאני צריך לעשות כמה פעמים ביום, אני מעדיף להשקיע כמה שעות כדי לשפר את המערכת שתעשה את זה במקומי במקום לבצע את אותה הפעולה שוב ושוב...

אז החלטנו להרחיב את ה"איך" מאשר את ה-"מה".
התחלתי להכין את המערכת כדי שאפשר יהיה להציע את שיטות העבודה שלנו לעסקים אחרים. משהו בסגנון המחסן של אמאזון. אנחנו ננהל לכם את המחסן אצלנו ונשלח את המוצרים שלכם ללקוחות לפי ההנחיות של העסק. לאמיר המחסנאי לא ממש משנה אם לארוז מנוע או מוצר אחר, בסופו של דבר אנחנו עובדים כאן לפי מיקומים במחסן ולפי מספרים הקטלוגיים של המוצרים...

תוך כדי כל זה, קפץ אלי מישהו שאני מכיר ממקום המחסן הקודם, שכן למחסן שהייתי מזמין ממנו חומרי אריזה להזמנות וציוד משרדי, הוא הביא לי את ההזמנה וזרק תוך כדי שהוא כבר לא מסוגל לנהל את העסק מבחינה בריאותית והוא רוצה למכור את הפעילות... לא ממש הפנמתי את זה כי הראש שלי היה עמוס בכל השינויים במערכת. סיפרתי לאשתי כדרך אגב והיא זו שהפילה לי את האסימון... זה בדיוק מה שהיינו צריכים! תחום נוסף כדי להרחיב את הפעילות של המחסן ולהלביש עליו את ה"איך" שאנחנו כל כך טובים בו.

מאז אנחנו עסוקים מעל הראש כדי לגרום לכל זה לקרות.
האתר 100dek מבוסס על מערכת האתר 4project עם הרבה שינויים שהוספתי כדי להתאים לסוג הפעילות. את רובם אעביר גם למערכת של 4project כשאתפנה קצת מההלם הראשוני. בראש השנה העברנו את הציוד למחסן שלנו ומאז אנחנו עסוקים בלקלוט את המלאי למערכת שלנו ולעדכן את מה שאפשר. מיהרנו מאוד כדי שהמעבר יקרה לפני החגים, מה שיאפשר לנו לנצל את התקופה הרגועה יחסית להתארגנות הראשונית.

מה עכשיו?
אני מעריך שכ-95% מהמלאי כבר מעודכן במערכת.
אנחנו עובדים על עדכון המוצרים, תיקון תיאור ותוכן המוצרים וגם עדכונים במערכת הניהול שאתם לא רואים, אבל הם חיוניים להתנהלות המסודרת של העסק.

מי שיבוא לאסוף את ההזמנות מהמחסן ישים לב להמון קופסאות בכניסה, זה סימן לכך שהמקום הולך ונגמר... מה שאומר שצריך להתחיל לחפש מקום גדול יותר לפעילות של שני האתרים.

כמו שכבר רשמתי, נופר תצטרף לצוות ותעזור להשתלט על הפעילות החדשה. גם אתם, לקוחות 4project תרוויחו ממענה וטיפול מהיר יותר, גם כשאני לא במקום.
הצלחתי להוריד את מחירי המשלוחים ב-FedEx ו-BoxIt, כך שגם אתם נהנים מזה בצורה ישירה.

אם הגעתם עד כאן, אז כנראה שמה שאני עושה מעניין אתכם :) אז אוסיף עוד כמה מילים על מערכת ניהול שירות הלקוחות שבחרתי.
עד היום אני הייתי האדם היחיד שרואה ועונה לאימיילים שלכם, כך שאפשר היה להתנהל עם חשבון אימייל אחד רגיל בלי שום דבר מיוחד. הייתי משתמש בחשבון GMail שהיה מושך את כל ההודעות מהשרת שלי ומשם עונה לכם לאימיילים.

כשיותר מאדם אחד צריך לראות את אותם האימיילים, המצב מתחיל להסתבך. בעבר כבר בדקתי פתרונות שונים בתחום זה ואף אחד מהם לא ממש מצא חן בעיני. חלק לא הסתדרו עם העברית והכתיבה מימין, חלק נתנו פתרון חלקי למה שחיפשתי וחלק דרשו מחירים לא הגיוניים לעסק קטן כמו שלי. הזמן לוחץ והייתי צריך לבחור פתרון. בדקתי שוב כמה וכמה מערכות שירות לקוחות באימייל ובסופו של דבר בחרתי לשדרג את חשבון ה-GMail שלי ל-GSuit, פתרון האימייל העסקי של גוגל ולהוסיף את תוסף ה-hiver שמוסיף לחשבון ה-GMail שלי את יכולות שירות הלקוחות, לסמן איזה אימייל טופל ואיזה ממתין לטיפול, לשייך אימיילים למישהו ספציפי בצוות והכי חשוב, לאפשר ליותר מאדם אחד לראות את אותם האימיילים, מה שנקרא Shared Inbox.
יש לי רק דברים טובים להגיד על החבר'ה של hiver. הפתרון שלהם עובד מעולה, שירות הלקוחות שלהם מהיר ומקצועי מאד. כך שאם יש לכם עסק קטן או גדול ואתם מחפשים פתרון בתחום זה, אני ממליץ בחום לבדוק את hiver!

אז תאחלו לנו בהצלחה... ואם אתם צריכים ציוד משרדי, מוצרי אריזה לעסק או כל דבר אחר בתחום זה, אתם יודעים איפה לחפש: www.100dek.co.il - לא רק ציוד משרדי!

הודעות נוספות:

  • בלוג מנועי סרוו של FEETECH

    מנועי סרוו של FEETECH

    2018-06-27 21:42:13

    אני בטוח שכבר שמעתם על יצרן מנועי סרוו בשם FEETECH, או בשם הקודם שלכם Fitec.
    ומה קורה כשמתחילים לעבוד ישירות עם המפעל ולא דרך משווק באמצע?

  • בלוג תתחילו להלחים!

    תתחילו להלחים!

    2018-05-24 19:06:17

    במהלך השנים שהאתר פועל שאלו אותי לא פעם האם יש מלחם שאפשר לקנות...
    שאלה די הגיונית בהתחשב בזה שהאתר מוכר אלפי רכיבים וחלקים שדורשים הלחמה...
    אז עכשיו סוף סוף אוכל לענות בחיוב!

  • בלוג העולם שמעבר לארדואינו

    העולם שמעבר לארדואינו

    2018-04-19 13:29:11

    אתם יכולים לחשוב למה שאחליף את הארדואינו שלי, כל כך מוכר, כל כך פופולרי, מלא ספריות לרכיבים חיצוניים, סביבת פיתוח חינמית ויחסית נוחה לעבודה... אז מה רע לי עם כל הטוב הזה?
    תכירו כרטיסים חדשים, תחום כרטיסי הפיתוח משתכלל ויש עולם שלם מעבר לכרטיסי ה-Arduino...

  • בלוג החג הזה כולו חוטים וכבלים

    החג הזה כולו חוטים וכבלים

    2018-03-27 22:09:30

    מזמן לא פרסמתי שום דבר בבלוג, הייתי קצת עסוק עם השינויים באתר והכנות לקליטת דברים חדשים...
    אבל בכל זאת הצלחתי לפנות את הזמן כדי לסיים הוספת המוצרים בתחום החוטים הכבלים.
    הם קיבלו מחלקה משלהם והמוצרים מחולקים לתת-מחלקות, כך שעכשיו אני מקווה שיהיה קל יותר למצוא את מה שאתם צריכים.

  • בלוג סיכום 2017

    סיכום 2017

    2018-01-03 15:45:56

    כמדי שנה, אני מנסה לתת לשנה שעברה שם כדי לסכם אותה בקצרה, אז כדי להמשיך עם זה, מבחינתי שנת 2017 היתה שנה של קפיצת מדרגה.